czwartek, 18 marca 2010


POMÓŻ NIKOLI !!!

Prosimy podziel się i prześlij tę informacje swoim znajomym. Bo każdy z nas ma wielki serce!!!

"Mam na imię Nikola. Urodziłam się 16 miesięcy temu. Kiedy przyszłam na świat miałam niedowagę i niewielkie szanse an przeżycie. Ponadto wykryto u mnie wadę genetyczną, wadę słuchu, wzroku oraz problemy neurologiczne. Mimo tych wszystkich przeciwieństw losu nie poddałam się i przeżyłam.Wychowuje i utrzymuje mnie tylko mama. Ze strony taty nie otrzymuję żadnego wsparcia. Moja mama bardzo się stara, by zapewnić mi prawidłowy rozwój. Niestety, nie na wszystko starcza jej pieniążków, bo leki i rehabilitacja są bardzo drogie. Najbardziej jednak konieczna jest operacja mojego oczka, która jest bardzo kosztowna i może odbyć się tylko w Katowicach. Bez tej operacji mogę stracić wzrok.Wraz z moją mamą Agatą zwracamy się do wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc finansową. Zebrane środki zostaną przeznaczone na operacje oraz dalszą rehabilitację.Jesteśmy bardzo wdzięczne za każdy gest pomocy.Bardzo dziękujemy!!!"

Jeśli chcesz pomóc Nikoli i jej mamie możesz przekazać darowiznę na subkonto:Nr konta 31 1240 2539 1111 0010 2766 2547

Przez:Fundacja Jaś i Małgosia

http://www.jasmalgosia.pl/fundacja/fund.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz